Våra tjänster

Kontakta oss

Har du frågor, vill kontakta någon på banken eller kanske vill du boka tid för rådgivning? Du är alltid välkommen att kontakta oss på telefon 042-25 04 00, epost eller besöka oss på kontoret.

Öppettider

Ordinarie öppettider:
Måndag, Tisdag, Onsdag, Fredag 10.00 - 15.00
Torsdag 10.00 - 18.00

Telefonöppettider:
Måndag, Tisdag, Onsdag, Fredag 09.30 - 15.30
Torsdag 09.30 - 18.00

Besöks- och postadress: 

Besök: Storgatan 14
Post: Box 6, 267 03 Ekeby

BIC/SWIFT-adress
SWEDSESS

 

Clearingnr: 8050-7

  • Har du en fråga om din ekonomi? Logga in i appen eller internetbanken där du är legitimerad för att skicka ett meddelande till oss

 

 

  • E-post, endast allmäna frågor, skicka aldrig privata uppgifter via e-post
    info@ekebysparbank.se

  • Vill du komma i kontakt med en specifik i personalen hittar du kontaktuppgifterna här

Telefonbanken

Personlig service är öppet alla dagar 07.00-23.00.
Tel. 0771-22 11 22

Internetbanken

Öppet alla dagar på året, dygnet runt.
Digital support tel. 0771 - 97 75 12

Support och spärrservice

Så blir du kund hos oss

Ibland ställer banken frågor

Klagomål

Vill du framföra klagomål på bankens tjänster eller bemötande?

  •  

Information till dig som är syn- eller hörselskadad

Så blir banken tillgänglig för dig som är synskadad eller hörselskadad.

Du som är synskadad kan få en stor säkerhetsdosa eller en talande säkerhetsdosa för att logga in i internetbanken. Kontakta ett bankkontor så hjälper vi dig.

Du som är hörselskadad kan ringa Kundcenter genom att använda Post och telestyrelsens tjänster, Texttelefoni, Bildtelefoni eller Teletal.